wtorek, 25 marca 2014

Pytanie

No hej, hej, hej!
Next już niedługo, ale teraz nie o tym.
Ostatnio rozmyślałam o założeniu nowego bloga. Ale nie takiego z opowiadaniem (kolejny może będzie, kiedy skończę blog o A&A), ale takiego z one-shotami.
Ale nie byłyby tam tylko moje one-shoty.
Czasami może każdy z nas przesłałby jakiś na mój e-mail, a ja go z chęcią dodałabym, a być może to też byłaby niezła reklama dla waszego bloga albo waszego talentu. Ja też bym czasami coś dodawała.
To kto by chciał? Chciałby ktoś wysyłać mi czasami jakieś opowiadania, które z przyjemnością bym dodawała na tamten blog?
Jeśli będą chętni, to utworzę go jeszcze jutro, w wy piszcie mi w komentarzach, co myślicie. I czy ktoś by chciał coś tworzyć :)
Mylę się i kręcę, ale jestem już taka.

Proszę o odpowiedzi w komentarzach.

PS. Z boku dodałam ankietę, bo chcę wiedzieć, ile osób czyta opowiadanie ;)
Jeśli czytasz - kliknij.

3 komentarze:

  1. Myślę, że to fajny pomysł, więc zakładaj tego bloga i podawaj linka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to nie zły pomysł!!

    OdpowiedzUsuń