poniedziałek, 16 grudnia 2013

Papa

To ja Cherry.Chciałabym się z wami pożegnać.To jest mój ostatni post.Wielu zapyta czemu?Otóż mam blokadę.Raz się śmieje raz płaczę.Nawet próbowałam się pociąć.Użalam się nad sobą.naprawdę.Założyłam już jednego bloga http://laurarossmagicznahistoria.blogspot.com/ i też mam blokadę,czuje takie uczucie w środku,które mi przeszkadza.Na lekcji mam ochotę płakać.Już próbowałam się ciąć,ale się ogarnęłam.Myślę że Ola znajdzie lepsze zastępstwo za mnie.Papa  Cherry

4 komentarze:

  1. Że co ?! nie odchodź :( Ja żyję Twoimi blogami ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dobrze... musisz chyba odpocząć...
    Ale nie musisz odchodzić...
    Trzeba poczekać, nawet kilka miesięcy, ale warto;D
    Czekam na cb!
    I nie tnij się, to nie pomoże. Pobiegaj, czy coś....

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niefługo wyjdzie nowy blog z opowiadaniem (główny bohater: Ross Lynch, Laura Marano też będzie i inni). Narazie prowadzę tego: http://ross-lynch-imagines.blogspot.com/ Nie wiecie, co poczytać? Zapraszam! ;))

    I ♥ it

    OdpowiedzUsuń
  4. whatttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nierób nam tego!!!! :-(((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń